Friday, 17 May 2013

Haji Man Gua boleh service kuat tenaga batin

Posted by   on

pulih lemah tenaga batin
Mungkin ada yang tertanya samada Haji Man Gua boleh servis kelakian kita orang lelaki atau dengan kata lain servis kuat tenaga batin.

Aku dah pernah tulis pasal Haji Man Gua atau yang aku panggil Haji Lu Gua sebelum ini. Kali pertama dulu aku pergi dapatkan rawatan kepakarannya membetulkan rasa terseliuh pada pergelangan kaki dan juga rasa tak sedap pada lutut aku.

Ramai jugaka yang minta maklumat lanjut selepas aku ceritakan keunikan cara rawatan yang ditawarkan oleh Haji Man Gua ini. Mengikut Haji Man, ramai jugak yang datang temuinya setelah membaca posting aku yang lalu.


Oleh kerana aku juga turut ceritakan pada kawan-kawan lain, maka pada minggu lerpas aku terpaksa membawa 2 orang lagi kawan yang mahu mendapatkan khidmat Haji Man Gua kerana mereka rasa tak selesa dengan badan yang terlalu banyak digunakan tetapi tidak pernah mendapat rawatan selenggara.

servis lemah tenaga batin lelaki
Sebagaimana kata Haji Man, kalau kereta tidak dibuat alignment, pemanduan akan terjejas tidak sedap dan boleh menyebabkan kerosakan pada bahagian lain terutamanya tayar akan kerap botak sebelah.

Badan macam tu juga, bila dah terlalu lama pakai sendi akan lari daripada kedudukannya dan anggota lain akan mendapat kesan sampingan seperti senget sebelah, lenguh, kebas dan berbagai-bagai masalah lain lagi. Kalau hal anggota lain tak apa lagi, tapi kalau kadar kuat tenaga batin menurun, itu masalah besar bagi kita orang lelaki.

Kali ini aku bawa kawan sekampung Haji Man Gua yang juga merupakan kawan aku. Tak tahu pulak sebelum ini rupanya kawan aku tu dah lama berkawan dengan Haji Man Gua sejak kecil kerana mereka sekampung.

Jadi kedatangan kami baru-baru ini jadi meriah dan selesa. Dari kawan aku tu juga aku baru dapat tahu rupanya ramai Dato' dan orang kenamaan lain yang dah tua lanjut datang mendapatkan rawatan servis kuat tenaga batin mereka. Kebanyakan mereka terpaksa betulkannya kerana berkahwin dengan isteri baru yang jauh lebih muda.

Apa lagi kawan aku yang berdua tu terus mendapatkan rawatan servis kuat tenaga batin yang sama di samping rawatan perbetulkan struktur tulang di seluruh badan mereka.

Aku mendapatkan khidmat Haji man buat kali kedua walaupun tak ada apa-apa sangat masalah pada badan aku. Haji Man Gua betulkan seluruh sendi aku sekali lagi termasuklah tulang belakang dan juga sendi bahu aku.

Tapi kali ini aku tak dapatkan rawatan servis kuat tenaga batin kerana masih tidak diperlukan lagi buat sementara waktu ini.

Sah! Haji man Gua juga sebenarnya boleh servis kuat tenaga batin!


Jadi kali ini aku update untuk memaklumkan satu lagi rawatan baik yang aku tak beritahu pada pembaca semua sebelum ini. Rawatan barang lelaki anda....jangan segan untuk mendapatkan rawatannya kerana tidak rugi...hehehe

5 comments:
Write comments
  1. salam admin..
    macamana nak contact haji lu gua tu

    ReplyDelete
  2. Pergi saja ke rumahnya dan tunggu giliran jika ingin dapatkan rawatan. Biasanya dia sentiasa sibuk buat rawatan.

    Tel: 019-6491214

    ReplyDelete
  3. mesti sakit kan masa kena urut....

    ReplyDelete
  4. salam.. x perlu buat temujanji ker..? saya ada masalah lutut.. tq

    ReplyDelete
  5. salam..saya nak tanya boleh tak urut kaki saya..masalah nya saya exsiden patah tulang peha kiri..lepas tu saya duduk saja kurang bejalan..bila yang patah tu sihat saya xboleh nak jalan macam biasa..kaki kanan saya macam ada masalah tidak boleh imbang kan badan

    ReplyDelete

Hey, we've just launched a new tips for small business blog. You'll like it - hidupringkas.com
Join Our Newsletter