Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Sunday, October 2, 2011

5 Kesan Pada Mata - Apa Tandanya !

  Mohd Shubhi       Sunday, October 2, 2011
Mata kita amat berkait rapat dengan keadaan hati kita. Sebarang perubahan pada mata kita menunjukkan ada sesuatu yang sedang berlaku pada hati. Cuba baca tanda-tanda di bawah dan lihat samada anda pernah mengalaminya.

  1. Mata menjadi merah - Mata yang merah menunjukkan bahawa badan kita sedang dalam proses pembuangan toksin yang banyak pada badan. Jika kita mengalami keadaan ini, menunjukkankan hati kita mempunyai tahap kandungan toksin yang tinggi.
  2. Mata menjadi kabur - Ini menunjukkan proses penyimbangan hati sedang berlaku. Biasanya mata menjadi kabur pada waktu pagi.
  3. Keluar tahi mata - Menunjukkan fungsi hati menjadi lemah, oleh itu badan kita sedang dalam proses pembuangan toksin untuk memulihkannya. Ini juga menunjukkan badan mengandungi acid berlebihan.
  4. Keluar air mata - Ini menandakan ada gangguan hati atau emosi kerana anda sakit hati pada orang lain atau bebanan kerja yang terlalu banyak.
  5. Kelopak dan mata menjadi tegang - Ini juga ada kaitan dengan tekanan perasaan atau tidak puas hati atau banyak kerja.
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, 5 Kesan Pada Mata - Apa Tandanya !

Previous
« Prev Post

1 comment:

  1. As salam..

    Baru je nak search dalam google pasal masalah pada mata, maklumlah saya sekarang ada masalah dengan mata, tengok2 dah ade dalam blog wartashubhi, terima kasih.

    ReplyDelete

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !