Saturday, 30 June 2012

Memang rugi kalau tak menulis !

Posted by   on

Siapa yang tahu menulis tapi tak ambil kesempatan untuk menulis memang sengaja menempah kerugian. Aku rasa semua yang tamat mengaji tingkatan 3 tentu tahu macam mana nak menulis. Tulis la ! apa-apa saja cerita yang terlintas di kepala, awat susah sangat ka?, kalau nak tau sebab apa rugi kalau tak menulis, kena tengok senarai kebaikan kat bawah ni:

  • Boleh buat kita bahagia
  • Boleh hilang gemuk
  • Boleh baca sendiri maklumat penuh kat sini...lepas tu jangan lupa untuk menulis.

No comments:
Write comments

Hey, we've just launched a new tips for small business blog. You'll like it - hidupringkas.com
Join Our Newsletter