Jas duit

Jasduit - Just do it !

Saturday, June 30, 2012

Memang rugi kalau tak menulis !

  Mat Bihi       Saturday, June 30, 2012
Siapa yang tahu menulis tapi tak ambil kesempatan untuk menulis memang sengaja menempah kerugian. Aku rasa semua yang tamat mengaji tingkatan 3 tentu tahu macam mana nak menulis. Tulis la ! apa-apa saja cerita yang terlintas di kepala, awat susah sangat ka?, kalau nak tau sebab apa rugi kalau tak menulis, kena tengok senarai kebaikan kat bawah ni:

  • Boleh buat kita bahagia
  • Boleh hilang gemuk
  • Boleh baca sendiri maklumat penuh kat sini...lepas tu jangan lupa untuk menulis.
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Memang rugi kalau tak menulis !

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment