Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Tuesday, July 31, 2012

Panjat Cameron Highland

  Mohd Shubhi       Tuesday, July 31, 2012
Koleksi gambar ketika di Cameron Highland. Kereta sebelah tu aku rakam ketika tuannya kelam kabut halang kereta aku untuk masuk beli nombor ekor. Mungkin kalau kesemua duit yang dibazirkan untuk beli nombor tu digunakan untuk tukar kereta adalah lebi bagus. Tapi aku yakin dia harapkan kena nombor yang ditikamnya untuk beli kereta baru.

Ini pemandangan ladang Tah Bharat yang semua orang akan pergi setiap kali ke Cameron Highland. Minum teh kat situpun mahal jugak!



Aku bawa keluarga sarapan di Tanah Rata. Kat situ suasana tak sesibuk di Brincang tempat aku tinggal. Ada gerai kat situ yang menyediakan makanan berbagai dan lazat-lazat dengan harga berpatutan. Aku harap selepas ini kalau aku pi sana kedai ini masih ada lagi.
Ini dia rupa Hotel Chua Gin yang aku sewa. Masa ckeck-out dia akan berikan sebungkus penuh sayur dari cameron Haighland. Pandai dia ambil hati pelanggan. Harga Hotelnya amat berpatutan. Aku cuma bayar RM150 untuk menginap di sebuah bilik yang lebih rupa macam suite siap dengan 2 katil kingsize, serta 2 set TV.


logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Panjat Cameron Highland

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !