Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Tuesday, July 12, 2011

Siasatlah, Kita Tak Takut - Hishammuddin

  Mohd Shubhi       Tuesday, July 12, 2011
Malaysia akan menyiasat (siapa Malaysia tu saya tak pasti pulak) tuduhan bahawa puhak polis keterlaluan dalam menghadapi demo aman bersih 2.0 sabtu lalu sehingga menyebabkan kematian seorang pemandu teksi. Ada juga bom gas pemedih mata yang ditembak ke dalam hospital. 

Hishammuddin kata kalau polis tak ambil tindakan keadaan akan jadi lebih teruk. Macam mana lebih teruk tu menjadi tanda tanya pada saya. apa Hishammuddin ni ingat semua orang jahat macam dia ka? Apa dia tak fahamkah apa maksud perhimpunan aman.

Kenapa Hishammuddin percaya dengan tohmahan YB Kulim yang menuduh dia tahu ada mereka yang menyediakan parang, dan bom api semasa demo yang pernah disertainya dulu. kalau dia yakin sangat saya yakin sudah tentu orang yang dimaksudkannya itu adalah dia sendiri, dia memang berfikiran pelik sikit. cara dia fikir ada kecenderungan macam SB.
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Siasatlah, Kita Tak Takut - Hishammuddin

Previous
« Prev Post

2 comments:

  1. Hishammudin,,tolong renung kembali bila bapa kamu dulu memerintah.Kami lapisan veteran sanjung dengan ketulusan hati budi bicara dia dulu tetapi kamu (Hishammudin) berasa udah besar kepala,lupa diri.Tidak mengapalah,kamu boleh cakap apa yang kamu suka TETAPI segala detik2 hidup kamu akan dijawab oleh seluruh anggota tubuh badan kamu diPadang Masyar.Cuba fikir sendiri,jangan terlalu bersifat sombong atau bongkak semasa didunia ini.Allah s,w,t tidak akan memanggil kamu disana dengan title Dato Seri Hishammudin !,giliran Dato Seri Hishammudin dipersilakan ..kaaah..kaah kahh..

    ReplyDelete
  2. Semasa menjadi Menteri Pelajaran dahulu, DS Hishammuddin menangis melihat pelajar-pelajar sekolah rendah kurang upaya. Sekarang jadi Menteri Dalam Negeri, nampaknya hilang langsung perikemanusiaan. DS Hisham, beristigfarlah sebelum terlanjur jauh. Apa yang akan Dato Seri katakan di hadapan Allah SWT kelak? Tapis sedikit nasihat orang-orang di sekeliling Dato Seri.

    ReplyDelete

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !