Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Monday, March 3, 2014

Program affiliate terbaik tambah pendapatan anda

  Mohd Shubhi       Monday, March 3, 2014
buat duit tambah pendapatan dengan bogging

Kalau anda sedang tercari-cari satu program affiliate terbaik yang mampu tambah pendapatan dan jana banyak duit, nampaknya artikel ini bakal menjawabnya.

Tak rugi baca artikel ini. Anda memang beruntung kerana menemui artikel ini yang akan mendedahkan rahsia besar ini berdasarkan pengalaman saya sendiri.

Biasanya orang yang mencari program affiliate terbaik untuk jana duit mestilah mereka yang sangat aktif menggunakan media sosial.

Mereka yang sering menghadap papan skrin komputer, telefon pintar untuk melayari internet, sudah tentu sampai satu peringkat akan terasa ingin cari jalan untuk buat duit. Tambah pendapatan dengan aktiviti yang telah banyak memakan masa mereka.

Kalau ada dikalangan pembaca yang habiskan masa melebihi 4 jam satu hari, dan tak pernah pula terfikirkan soalan macam mana mahu jadikan aktiviti itu tidak sia-sia, sudah tentu ada sesuatu yang tak kena dalam akal. Dalam keadaan ekonomi yang semua Barang Naik sekarang, anda perlu rasa ada keperluan untuk jana duit tambah pendapatan. Tapi mungkin anda ada stok harta pusaka yang melimpah ruah, kalau macam itu tak apa, anda boleh relaks tak fikir pasal duit.

Ini dia program affiliate terbaik

Tak payah nak belit-belit dan membuatkan pembaca suspen, saya kongsikan terus program affiliate terbaik yang saya maksudkan di sini.
Anda boleh segera mendaftar 'PERCUMA' untuk menjadi usahawan affiliate terbaik di sini >>> Affiliate Klikjer 
Berdasarkan pengalaman saya yang baru menceburi aktiviti jana duit melalui program affiliate, saya dapati program affiliate dari Klikjer ini telah berjaya menyumbangkan banyak duit pada saya. Ianya terbukti telah membantu ramai pengamal media sosial menjana duit tambah pendapatan.

Tak rugi untuk belajar ilmu memahami program affiliate di atas. Anda hanya pergi ke Link Affiliate Klikjer, dan boleh baca dan faham apa yang perlu dilakukan. Ianya percuma dan boleh diikuti hanya dari rumah sambil pakai kain pelikat saja.

Panduan ringkas menggunakan program affiliate terbaik

Berikut saya berikan sedikit idea bagaimana anda boleh menjana pendapatan dengan menyertai program affiliate terbaik yang saya syorkan di atas.

Cari maklumat bacaan program affiliate

Jangan malas untuk belajar dengan membaca penerangan bagaimana anda boleh menjana duit dengan program affiliate. Kita tak sepatutnya malas untuk belajar secara percuma. Google saja pasal program affiliate, anda akan didedahkan pada tips atau panduan untuk menjana wang melalui program affiliate oleh blogger yang ramai kat dunia maya tu.

Gunakan aktiviti blogging untuk program affiliate

Tak seronok blogging jika trafik hanya 10 atau 20 orang sehari. Mungkin itulah yang anda fikirkan, malah ramai yang berfikir begitu.

Itu andaian salah jika anda mahu mula aktiviti jana duit dengan program affiliate. Untuk buat promosi program affiliate, anda hanya perlu pandai main keyword yang berkaitan dengan program affiliate yang diiklankan.

Ertinya trafik datang hasil dari enjin carian yang membawa maksud pembaca temui blog anda kerana dia sedang mencari apa yang anda promosikan. Itu trafik berkualiti yang berkemngkinan besar merupakan bakal pelangan yang mampu jana pulagan.

Jangan risau pasal teknik SEO. Ia boleh datang kemudian asalkan anda menulis secara konsisten berkenaan perkara yang niche. Tulis saja dengan istiqamah sekurang-kurangnya 3 artikel seminggu. Blog tak semestinya tinggi trafik untuk jana duit dari program affiliate.

Guna media social lain untuk promosi affiliate

Jika anda malas blogging, gunakan saja aktiviti anda di media social lain seperti FB, Linkedin atau Twitter atau lain-lain yang anda biasa dan habiskan masa berjam-jam. Sekali sekala buat promosi program affiliate yang anda cuba pasarkan.

Walau apapun platform media sosial yang digunakan, hatta email pada kenalan atau kawan-kawan, program affiliate boleh membantu anda jana duit. Jangan asyik lepaskan geram dengan perkara tak berfaedah melalui media social.

Jangan juga kongsikan gossip tak guna dan mengerikan serta mendedahkan aib sendiri atau orang lain dalam media sosial. Kongsikan perkara yang berfaedah saja seperti ilmu atau maklumat sahih yang positif. Sekali sekala buat promosi program affiliate.

Jika anda pamerkan identiti sebenar dan tonjolkan kematangan anda dalam bermedia sosial, kredebiliti anda akan terserlah dan aktiviti jual atau promosi program affiliate akan kelihatan jujur dan seiring dengan keperibadian anda.

Selamat mencuba...Anda boleh segera mendaftar 'PERCUMA' untuk sertai program affiliate terbaik di sini>>> Klikjer
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Program affiliate terbaik tambah pendapatan anda

Previous
« Prev Post

4 comments:

  1. rasa2 macam berminat nak dengaq lebih lanjut

    ReplyDelete
  2. memang best program affiliate ni..hehe

    ReplyDelete
  3. sekarang dah boleh jual produk antarabangsa di ashadee, semoga lebih mudah buat duit dengan affiliate

    ReplyDelete

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !