Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Friday, March 14, 2014

Tambah pendapatan dengan program affiliate klikjer

  Mohd Shubhi       Friday, March 14, 2014
Kalau kita rajin online, kita ada potensi untuk tambah pendapatan dengan program affiliate klikjer.

Tak kisah samada kita rajin main Facebook, Twitter, email, blogging dan lain-lain lagi, peluang tambah pendapatan sentiasa ada terbuka luas.

Ada dua cara orang buat duit dengan aktiviti media sosial yang popular sekarang ini,
  1. Buat duit dengan produk sendiri - Ini khas untuk usahawan yang dah ada perniagaan sendiri dan ada produk sendiri yang mahu dipasarkan. Golongan ini akan menggunakan medium media sosial sebagai cara memasarkan perniagaan atau produk mereka dengan kos yang paling minima.
  2. Buat duit dengan produk orang lain - Ini khas untuk mereka yang tak ada pernagaan sendiri, tak ada masa nak menjalankan perniagaan atau sedang kerja makan gaji tetapi nak tambah pendapatan secara part time.
Apa yang nak saya kongsikan di sini adalah berkaitan dengan cara yang kedua. Khas untuk anda yang tak ada bisnes. Khas untuk anda yang tak ada produk sendiri. Juga khas untuk anda yang kerja makan gaji tetapi masih ada masa terluang untuk aktif menjenguk media sosial sekali sekala untuk tambah pendapatan.

Tambah pendapatan dengan produk orang lain

Ada banyak produk usahawan  di luar sana yang menjalankan perniagaan yang boleh kita bantu mereka membuat jualan. Itulah kelebihan zaman internet di zaman ini. Tidak sesukar zaman tak ada internet dahulu.

Kalau dulu, nak jadi ajen jualan produk atau perniagaan orang lain perlu kenal peniaga tersebut terlebih dahulu. Kemudian kena pergi ke kedai mereka, bincang dan mula ambil barang atau sample. Selepas itu baru boleh mula tambah pendapatan dengan menjual secara fizikal.

Sekarang semua usaha tambah pendapatan dengan menjadi ajen jualan produk orang lain boleh dilakukan hanya dengan duduk depan komputer. Kita boleh tambah pendapatan dengan program affiliate yang ada banyak di internet.

Salah satu peluang yang boleh kita ambil ada di platform klikjer yang menawarkan peluang buat duit dengan jadi affiliate

Apa yang klikjer buat

Sebenarnya untuk membolehkan aktiviti pertemuan antara penjual dengan ajen penjual berlaku di dunia internet perlu ada seorang pemborong talian. Macam dunia nyata diluar sana kita ada pemborong yang menghimpunkan berbagai produk orang lain.

Ajen penjual akan pergi kepada pemborong dan membelinya pula untuk dijualkan secara runcit. Pembuat barang juga hanya perlu pergi kepada pemborong untuk menlak barangan mereka.

Didunia internet lebih kurang begitu juga caranya. Pembuat produk akan daftarkan barangan mereka atau produk mereka kepada pemborong di internet. Jadi, ashadee ni boleh kira macam pemborong lah juga di mana ramai pembuat dan pengeluar barangan daftarkan perniagaan mereka di ashadee.

Ajen penjual pula hanya perlu pergi ke klikjer untuk jadi ajen affiliate dan mula buat duit dengan affiliate. Ini memudahkan semua orang samada secara part time atau full time untuk tambah pendapatan dengan cara yang mudah.


Tambah pendapatan dengan affiliate klikjer

Jika anda rasa nak tambah pendapatan.

Jika anda ada keinginan untuk jadikan aktiviti bersosial di media sosial jadi berbaloi dan mendatangkan manafaat, jangan buang masa dapatkan segala maklumat, dapatkan latihan dan teknik secara percuma dari klikjer.

Terus saja belajar bagaimana nak jadi ajen affiliate.

Daripada kita buang masa buat spekulasi atau baca speklasi yang tak menentu dengan kejadian bencana seperti kehilangan MH370 dan lain-lain, lebih baik buat promosi dan tambah pendapatan dengan program affiliate klikjer.
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Tambah pendapatan dengan program affiliate klikjer

Previous
« Prev Post

4 comments:

  1. belum dapat lagi dengan ashadee ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama jugak x menjadi dgn ashadee ni
      belum dpt jg apa2 darinya..

      Delete
  2. Best juga join ashadee ini , boleh tambah pendapatan sampingan

    ReplyDelete

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !