Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Monday, October 10, 2016

Khidmat Pest Control Bukit Jelutong terbaik untuk masalah lipas anda

  Mohd Shubhi       Monday, October 10, 2016
Jika anda tinggal di sekitar kawasan Bukit Jelutong dan punya masalah lipas, semut dan tikus, ini maklumat khas untuk anda. Masalah kawalan serangga yang anda hadapi itu boleh diselesaikan oleh Syarikat Pest Control terbaik di Bukit Jelutong.

Bagi mereka yang peka kepada bahaya lipas dan tikus, khidmat pest control adalah amat diperlukan. Ramai orang yang geli atau fobia terhadap lipas. Oleh itu, keadaan rumah yang bebas dari sebarang kelibat lipas walaupun seekor amat diperlukan.

Syarikat pest control terbaik Bukit Jelutong

Kenapa dikatakan sebagai syarikat pest control terbaik di Bukit Jelutong ?. Berikut saya senaraikan beberapa sebab yang penting.

  1. Lokasi setempat - Syarikat pest control terbaik untuk kawasan tempat tinggal ada mestilah terdiri daripada syarikat yang beroperasi dalam kawasan yang sama dan berdekatan. Ini akan memberikan kelebihan penjimatan kos logistik. Juga jangka masa bertindak terhadap apa saja masalah atau aduan dari pelanggan dapat diberikan dalam tempoh masa yang amat pantas dan berkesan.
  2. Harga terendah berbanding semua syarikat yang lain - Oleh kerana ada kelebihan penjimatan kos yang amat ketara, harga yang anda dapat dari syarikat pest control terbaik di Bukit Jelutong sudah pasti adalah yang paling rendah berbanding kesemua syarikat pest control lain yang ada di Malaysia. Anda hanya perlu berikan alamat, nyatakan masalah dan tawara harga amat rendah dengan kontrak tahunan akan segera ditawarkan.
  3. Syarikat bertauliah - Ada banyak syarikat pest control yang senantiasa bersedia memberikan tawaran menarik terutamanya dari segi harga kepada penduduk di Bukit Jeluton, Shah Alam, tetapi, adakah mereka syarikat yang bertauliah ?. Syarikat terbaik mestilah sebuah yang bertauliah iaitu punyai lesen yang diperlukan berdasarkan undang-undang. Ada dua jenis lesen:
    1. Lesen PAL - Para pekerja atau technician mestilah punya tauliah pengiktirafan dari lembaga racun dan makhluk perosak sebagai pengamal dan pengendalai yang lulus peperiksaan Pesticide Applicator License (PAL).
    2. Lesen PCO - Ini merupakan lesen dan pengiktirafam yang diberikan kepada syarikat yang memenuhi segala syarat undang-undang bagi menjalankan khidmat pest control dalam pasaran.
  4. Syarikat yang menjadi ahli kepada PCAM - Syarikat terbaik untuk memberikan khidmat pest control di kawasan anda mestilah sebuah syarikat yang merupakan ahli kepada persatuan pest control Malaysia (PCAM). Ini dapat menjamin tahap profesionalisme dan pelanggan punya tempat mengadu jika timbul apa-apa masalah atau ketidak puasan hati.
Kesemua kriteria di atas ada pada syarikat khidmat pest control Easelife Services Sdn Bhd yang beroperasi di TTDI Jaya berjiranan dekap dengan kawasan Bukit Jelutong sekitar 5 km radius sahaja. Dapatkan maklumat lanjut dengan menelefon En Izam 012-206 7357 atau Puan Siti 016-261 2054

Khidmat pest control terbaik Bukit Jelutong

Syarikat Easelife Services Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat pest control berpengalaman yang ditubuhkan sejak tahun 1998. Syarikat berpengalaman luas dalam mengendalikan khidmat pest control samada kepada pihak majlis bandaran mahupun premis komersial swasta.

Kini, Easelife Services Sdn Bhd menawarkan khidmat mereka untuk para suri rumah pula bagi menyelesaikan masalah lipas, semut dan tikus di rumah mereka. Tawaran hanya terbuka buat masa ini untuk penduduk sekitar Bukit Jelutong sahaja.

Anda dijamin bakal mendapatkan harga paling rendah di dalam pasaran dengan khidmat yang berkualiti dan dijamin selamat. Segera hubungi En Izam 012-206 7357 atau Puan Siti 016-261 2054 untuk maklumat lanjut.

logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Khidmat Pest Control Bukit Jelutong terbaik untuk masalah lipas anda

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !