Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Sunday, December 8, 2013

Diet dan cara kurus badan hebat dengan teknik kurus ATKINS

  Mohd Shubhi       Sunday, December 8, 2013
Bagaimana cara kuruskan badan yang gemuk


Rupanya ada diet dan cara kurus badan hebat dengan teknik kurus ATKINS. Biasanya bila sebut nak kurus, orang akan fikirkan kena tahan diri untuk berlapar, kena makan ubat atau kena masuk pusat pemulihan kuruskan badan yang mahal-mahal harganya.

Tetapi tidak dengan teknik kurus badan ATKINS ini. Diet dan cara kurus badan hebat ini tak perlu berlapar, tak perlu telan berbagai ubat dan tak perlu habiskan wang untuk mendapatkan bentuk badan kurus kejap berotot idaman kalbu.

Teknik kurus badan ATKINS

Berdasarkan mereka yang telah menggunakan teknik kurus badan ATKINS ini, hasilnya diperolehi hanya dalam tempoh dua minggu sahaja. Malah ada yang memperlihatkan hasil hanya dalam tempoh satu  minggu!. Memang satu teknik kurus badan yang hebat!.

Untuk mendapatkan ilmu tentang teknik kurus badan ATKINS ini anda hanya perlu keluarkan sedikit modal sahaja dengan membeli ebook TEKNIK KURUS DIET ATKINS - Membakar Lemak Pantas.

Jika selama ini anda gemuk dan ingin kurus dan telah cuba berbagai cara kurus badan tapi tak pernah berjaya, mungkin ini satu penemuan ajaib yang bakal merubah kehidupan anda. banyak kelebihan meletakkan diri kita dalam kategori orang yang tak gemuk.

Paling penting sekali, penampilan diri akan terus berubah sebaik sahaja anda kurus dan fit. Orang yang dari gemuk tiba-tiba menjadi lansing, fit dan kemas penampilannya sentiasa mendapat teguran hebat dari semua orang yang telah mengenali kita. Ini memberikan motivasi kejayaan yang tinggi dan kita akan lebih bersemangat untuk teruskan kejayaan dalam arena lain pula.

Dari segi kesihatan pula semua tahu betapa gemuk membawa kepada berbagai punca penyakit lain. Paling ketara sekali otot kaki terutamanya kepala lutut tak akan tersiksa menahan berat badan yang melampau. Pergerakan akan menjadi lebih lancar dan tiada masalah mencari pakaian yang sesuai untuk badan.

Perkara lebih penting sebelum mengetahui cara kurus badan

Namun begitu, tak ada orang yang dapat membantu anda untuk kurus melainkan diri anda sendiri. Perlu ada semangat yang jitu dan istiqamah dalam amalan. Tak guna beli ebook TEKNIK KURUS DIET ATKINS - Membakar Lemak Pantas, kemudian habis baca dan tak di amalkan. Atau kalau diamalkan hangat-hangat taik ayam. Perlu ada disiplin yang kental.

Untuk pastikan anda istiqamah amalkan cara kurus badan dengan teknik ATKINS ini, bolehlah mencuba pendekatan di bawah:
  1. Cuba dapatkan rakan sama gemuk sekurang-kurang seorang sebagai rakan sparring mengamalkan cara kurus badan ini. Ini memberikan semangat yang lebih tinggi untuk berjaya dan sering berbincang.
  2. Sentiasa bayangkan keadaan diri yang dah slim dan fit serta faedahnya yang akan diperolehi dari perubahan penampilan diri tersebut.
  3. Letakkan sasaran berat yang mahu diturunkan dan juga jangan lupa untuk letakkan tempoh masa untuk mencapainya.
  4. Sering berkongsi cara kurus badan dengan teknik ATKINS bersama orang lain yang gemuk. Ini meberikan motivasi dan cabaran untuk walk the talk.
  5. Bila dah berjaya, ubah gaya kehidupan dan sasarkan kejayaan lain yang lebih bermakna.

Selamat mencuba diet dan cara kurus badan dengan teknik ATKINS.....SEGERA DAPATKAN TEKNIK KURUS DIET ATKINS - Membakar Lemak Pantas SEMENTARA HARGANYA MASIH RENDAH, ...RM30 SAHAJA!!! JIKA ANDA MENJADI PELANGGAN AWAL!!!
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Diet dan cara kurus badan hebat dengan teknik kurus ATKINS

Previous
« Prev Post

5 comments:

  1. Dulu masa aku kurus, nak gemuk, bila dah gemuk na kurus plak. hmmm, payah pula nak kuruskan badan..

    ReplyDelete
  2. Saya dah beli....memang terbaik !
    Minggu depan nak start diet sebab mengikut penulis, ada beberapa preparation yang perlu saya buat untuk memastikan saya berjaya dalam atkins ni......Tak sabar rasa..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    Memang susah nak kurus...masa kurus dulu gedik nak tambah berat. tetiba terlupa nak berhenti tambah huh uhuhu

    ReplyDelete

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !