Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Tuesday, April 24, 2018

Bagaimana nak guna masalah gemuk anda untuk membina perniagaan yang berjaya

  Mohd Shubhi       Tuesday, April 24, 2018



Saya nak kongsikan idea bagaimana nak guna masalah gemuk yang anda hadapi untuk membina perniagaan yang menarik dan besar pasarannya.

Jika anda termasuk dalam kategori orang gemuk, artikel ini memang khas untuk ada.

Dan saya yakin kemungkinan orang yang baca artikel ini masuk dalam kategori orang gemuk adalah amat tinggi.

Sebab apa saya kata anda yang baca artikel ini berkemungkinan gemuk?

Peratusan orang gemuk amat tinggi

Mungkin ramai yang tak sedar bahawa Malaysia memlunyai jumlah orang yang gemuk yang amat ramai.

Saya sedar sebelum ini sebab selalu sangat tengok orang Malaysia di luar sana di mana-mana saja. Kalau satu hari tak terserempak dengan orang gemuk, memang pelik. Kat kedai, kat atas jalan, dalam pejabat, dalam masjid, dipenuhi oleh orang gemuk.

Itu pemerhatian yang saya lalui setiap hari.

Tapi, bila baca laporan terkini dalam NST, hasil dari kajian yang dijalankan dalam bancian, jumlah peratusan orang gemuk kat Malaysia memang buatkan mata saya terbeliak.

Tengok data di bawah ini;

  • Peratus orang Gemuk Gedempol - 13.3%
  • Peratus orang Gemuk biasa - 38.5%
Panduan untuk tahu anda masuk dalam kategori mana satu, gemuk, berlebihan gemuk atau berat Ideal, biasanya boleh dikira dengan mengguna BMI.

Cuba masukkan maklumat berat dan tinggi anda untuk ketahui kedudukan gemuk anda sekarang dengan pergi ke pautan kat sini.

Dari data yang saya kongsikan kat atas tu, orang gemuk kat Malaysia dalam peratusan adalah sebanyak 51.8%

Jika dikira dari jumlah penduduk negara kita seramai 38 juta sekarang, jumlah orang gemuk bergerak atas bumi Malaysia adalah seramai lebih kurang 16.5 juta orang.

Setiap dua orang yang anda jumpa, salah seorangnya berkemungkinan besar gemuk!!!

Gemuk adalah satu kelebihan

Kalau anda masuk dalam kategori orang gemuk, berita tak baiknya adalah ia mengundang berbagai masalah kesihatan. Tak ada yang baik sangat kalau anda berterusan biarkan diri masuk dalam kumpulan orang gemuk.

Tapi dalam berita buruk itu, ada berita baik.

Orang gemuk sebenarnya punya satu kelebihan.

Anda ada kelebihan itu jika ada niat nak kuruskan badan menjadi slim dan segak bergaya semula. Siapa yang tak mahu punyai berat badan yang ideal?

Dan semua itu memang boleh diusahakan jika punya azam dan amalkan cara yang betul.

Ditambah lagi dengan adanya produk yang selamat yang 100% semula jadi dan diluluskan oleh pihak yang berkuasa dengan semua lesen yang diperlukan. Anda akan lebih mudah untuk mencapai sasaran besar ideal tersebut.

Peluang jadi pengedar produk bakar lemak

Jika anda gemuk, kemudian jadi pengguna awal The Shredder, satu produk baru buatan orang kita, selamat dan berdaftar serta mendapat kelulusan, anda berpeluang untuk menjadi pengedar esklusif The Shredder.

Ada program untuk menghasilkan usahawan pengedar The Shredder yang dipanggil,

"Projek Usahawan Gemuk"

Boleh baca maklumat tentang program tersebut kat sini dan boleh hubungi nombor yang diberikan di pautan tersebut untuk turut serta dalam program usahawan gemuk itu.

Atau anda boleh terus hubungi En Aizul di nombor 019-357 2333 untuk mendapatkan bekalan The Shredder.

Dengan membeli The Shredder, anda akan dimasukkan ke dalam Supporting Group di WhatsApp untuk dibimbing menjalani usaha turunkan berat badan.

The Shredder membantu meningkatkan metabolisme badan dan memberikan tenaga serta membakar lemak dengan lebih banyak. Anda akan jadi aktif dan lebih bertenaga. Salurkan tenaga itu untuk lebih banyak bergerak dan proses turunkan berat badan anda sedang bermula.

Bila dah berjaya, anda boleh gunakan diri sendiri sebagai testimoni untuk tawarkan produk The Shredder pada orang lain yang memerlukan bantuan kuruskan badan. Bimbingan untuk membina perniagaan anda jual The Shredder juga akan diberikan secara berterusan melalui group whatsapp itu.

Tawaran projek usahawan gemuk ini adalah terhad. Siapa cepat dia dapat. Pengedar akan dilantik dari pengguna awal The Shredder ini sahaja apabila produk diperkenalkan masuk ke dalam pasaran secara lebih agresif.

logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Bagaimana nak guna masalah gemuk anda untuk membina perniagaan yang berjaya

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !