Jas-du-it

Jasduit - Just do it !

Thursday, March 19, 2009

Gobind Singh Deo di gantung 12 bulan - Puas Hati Dia...!

  Mohd Shubhi       Thursday, March 19, 2009

Nampaknya sia-sia lah orang puchong memberikan undi mereka pada Gobind Singh Deo, Ahli Parlimen Puchong yang telah di gantung selama 12 bulan baru-baru ini.

Sebagai wakil rakyat sepatutnya dia harus pandai memastikan dirinya jangan sampai tidak dapat menyuarakan suara rakyat di dewan parlimen. Akibat tindakannya yang terlalu nak tunjuk hero dan garang tak bertempat maka dia telah mensia-siakan amanah rakyat kepadanya.

Jangan bertindak melulu, fikir dulu sebelum bertindak, jangan cuba nak jadi hero filem hindi...!
logoblog

Terima Kasih kerana membaca, Gobind Singh Deo di gantung 12 bulan - Puas Hati Dia...!

Previous
« Prev Post

2 comments:

  1. Tuan,

    bagi saya, penduduk Puchong sebenarnya tak rugi apa2.. sebab lagi baik bila ahli parlimen turun padang selalu berbanding dok memekak tanpa faedah di parlimen.

    hukuman yang dijatuhkan ke atas gobind singh nie sangat tepat. Kalau dibiarkan, takkan la semua orang nak tuduh tanpa asas macam ini.

    Najib pun ada keluarga dan anak. Mereka juga manusia yang ada hati dan perasaan.

    Ini main tuduh jer orang lain pembunuh. Bagi saya ini dah melampau. T.kasih.

    ReplyDelete
  2. Ya, memang dia tak layak jadi wakil rakyat...! Saya sebagai salah seorang penduduk puchong tak perlu orang yang lebih memakai perasaan dari fikiran.
    Mengenai menuduh tanpa asas, saya serah kembali pada mereka yang menuduh, percaya pun tak, tak percaya pun tak, mungkin mereka ada asas. Tak perlulah saya pergi siasat. Biarlah mereka yang ahlinya membuat kerja mereka. Saya sekadar menilai dan membuat pertimbangan untuk menjadikannya iktibar.

    ReplyDelete

Segala komen pembaca amat dihargai, tapi mohon komen dengan berhemah ya ! Terima Kasih !